Wednesday, September 28, 2011

Heart Warming Story

私が非公式リツイートしたものが、2時間で85リツイートされたツイート。

ものすごく素敵だったから、私のブログにも保存。

This is a very heart-warming story of an urban city in Japan.



地下鉄に乗ってきた清楚なおばあちゃん、OLさんが席を譲ろうとしたら「あなた疲れてるだろうから座ってらして。わたしは遊んできただけだもの。」とにっこり。「今日はとってもたのしかったから元気なのよ。」だって。すてきだー。(by @janeeetさん)

A young business woman offered her seat to an old well-dressed lady just got on the subway. Smiling at the business woman, the lady said "Please sit down. You must be tired. I only went hang out with my friends." "I had so much fun today so I'm still energised." How heart-warming is this...!!  (by @janeeet)



私もそんな年の取り方をしたいな。


Grateful days,
伶佳

No comments:

Post a Comment