Sunday, November 6, 2011

Google for Doodle

Amazing works!!!

My favourites :D

ケーキを作る過程をGoogleにして、
最後のケーキのイチゴが上から皿に落ちている所など
細部の工夫を凝らした作品にしました。

わたしは、おおきくなったらやさしいおかあさんになりたいです。

銀行で働いているお母さんが印かんはとても大事なんだという事を教えてくれました。
丸をかくのはむずかしかったけど、算数でつかったコンパスをつかったらうまく丸が書けました。


私は日本の歴史が大好きで、将来は文化財を修復するお仕事につきたいと考えています。
Googleのロゴにお城や巻きものの穴を合せました!

私の将来の夢はイラストレーターです。
画材をいろいろかいたのは、描く方法はいろいろあることを表したかったからです。
この作品を見て、素材の質を感じてもらえるとうれしいです。


Loving literally all the works!!!!

Love them more when I read the captions.

Finally I voted for the cake one. :9




Grateful days,

伶佳

5 comments:

  1. Wow is this official Doodle account?!
    Thank you for ur comment:)
    Yeah cant help admiring all these Doodles!

    ReplyDelete
  2. No. It's not the official Doodle account (not the Google official one), but we're amazed about everyday Doodle, so we decided to open an website when we can show-off the last doodles and to comment them.
    Thank you for visiting us.

    ReplyDelete
  3. Wow that's great! So surprised that u could find this post tho. lol u were so quick n this blog isnt even famous! can u read japanese? these are the doodles designed by japanese children this year :)
    thank u for visitin my blog n leavin ur comment!!

    ReplyDelete
  4. I use Google Translate for reading your website.
    I like Doodle4Google contests. So many great ideas from Childrens.

    ReplyDelete